مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی | بلاگ

مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

آیا با لباسشویی 8 کیلویی می توان پتو شست؟

آیا با لباسشویی 8 کیلویی می اقتدار پتو شست؟

لباسشویی برای  نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد  شستن خرقه میباشد خیر پتو ولی به جهت استقبال بی حد و اندازه ای که از لباسشویی های پتوشور گردیده‌است، امکاناتی به لباسشویی ها اضافه گردیده تا بتوانیم پتو هم بشوریم. لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما برای شستن پتو مطلوب میباشد البته صرفا پتوی یک نفره. برای شستشوی پتوی دو نفره می‌توانید از ماشین لباسشویی پاکشوما 9 کیلویی به کارگیری فرمائید.

راههای ارتباطی با ما:

داده ها تماس الگانس

داده ها تماس الگانس

/0 نظر ها/بوسیله رسولی

شایسته ترین لباسشویی اهل ایران, خرید ماشین لباسشویی

شایسته ترین سبک ماشین لباسشویی پاکشوما برای خرید

شایسته ترین سبک ماشین لباسشویی پاکشوما

شایسته ترین سبک ماشین لباسشویی پاکشوما برای خرید که هم مقرون به صرفه باشد و هم کیفیت خیر داشته باشد به شرح پایین میباشد. لباسشویی پاکشوما را با قدمت موثر 20 ساله خرید نمائید.

کمپانی پاکشوما

نخستین عمل بایستی بدانیم پاکشوما چه‌طور شرکتی میباشد. آیا اخیرا وارد بازا گردیده یا این که یک کمپانی دیرین و پرقدرت میباشد. پاکشوما در سال 1354 وارد عرصه ساخت‌و‌ساز اسباب و اثاث خانگی گردیده و بیشتراز 3000 نیروی کارشناس و کارمندان دارااست. به کارگیری از نیروهای دارای تخصص و کارگران حرفه ای و توجه در در دست گرفتن کیفی که دارااست منجر گردیده تا به یکی قدرتمندترین کارگاه های تولیدی جمهوری اسلامی ایران و خاورمیانه تبدیل خواهد شد. کمپانی پاکشوما در هر جاییکه اسم ببرید دارنده نمایندگی تعمیرات و فروش میباشد. نمایندگی های سرویس ها بعد از فروش پاکشوما را در دورترین روستاهای اهل ایران هم پیدا خواهید کرد و این یک مزیت گرانقدر برای اثاثیه خانگی میباشد که طی این 45 سال به‌این اساسی دست پیدا نموده است.

کمپانی پاکشوما

محصول ها کمپانی پاکشوما چه می‌باشد؟

همانگونه که در صدر گفتیم، کمپانی پاکشوما توان بالا داراست و توانسته درین سالها سبد کالایی خویش را ارتقا دهد. او‌لین تولیدها پاکشوما، گونه های لباسشویی بود که آن گاه با وارد کردن جدیدترین فناوری روز عالم در ساخت و ساز ظرفشویی و سردخانه، مدلهایی از ماشین ظرفشویی پاکشوما هم به بازار عرضه نماید. تولیدها کمپانی پاکشوما به شرح ذیل میباشد. ولی درباره‌ی شایسته ترین سبک ماشین لباسشویی پاکشوما هم سخن کرده ایم

اشکال ماشین لباسشویی

اشکال ماشین ظرفشویی

اشکال فریزر و سردخانه

اشکال جاروبرقی

گونه های کولر

خرید لباسشویی پاکشوما

آیا پاکشوما مارک خیر و خوبی میباشد؟

شرکت ها متعددی در کشور‌ایران وارد عرصه ایجاد اثاثیه خانگی شدند و یا این که از گذشته بودند ولی درین بازار رقابتی نتوانستند دوام بیاورند. برای مثال کمپانی ارج یا این که تست از اسم آشناهای اسباب و اثاث خانگی میباشند البته الان وجود ندارنند و ورشکست شدنده اند. پاکشوما از شرکتهایی میباشد که با اینکه سری میباشد و بایستی مخارج کمپانی را با ساخت و فروش خودشان تامین نمایند البته در جایگاه نخستین خاورمیانه قرار گرفته میباشد و این مرتبه به آسانی به وجود نیامده میباشد به همین جهت میباشد که پاکشوما حقیقتا یک مارک بسیار خوب میباشد.

 

مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد,...
ما را در سایت مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی دنبال می کنید

نویسنده : hamed بازدید : 429 تاريخ : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 16:10

چیزهایی که منجر فساد لباسشویی می گردند!

چیزهایی که منجر فساد لباسشویی می گردند!
نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد ک دستگاه خانگی ضروری میباشد. این دستگاه نیز یک سرمایه‌گذاری بلندمرتبه مالی میباشد. در اینجا چگونگی اجتناب از اعمالی که ممکن میباشد منجر جراحت به ماشین لباسشویی گردد را برای شما آورده‌ایم. امروزه، ماشین‌آلات به‌طور مداوم در حالا ارتقا می باشند، ما می بایست از این دستگاه‌ها حفظ کنیم که به ما برای اعمال شغل های روزانه یاری جاری ساختن نمایند. چیزهایی که سبب ساز فساد لباسشویی میگردند عبارتند از:

زیپ:

زیپ‌های خرقه میتوانند منجر ساخت و ساز جراحت در درام ماشین لباسشویی شما خواهد شد.
خراش‌های زیپ در درام حتی منجر ساخت و ساز جراحت به پانل شیشه‌ای می شود.
پیش از ایفا یک‌توشه شستشو، مطمئن گردید که زبانه‌های زیپ به‌طورکلی به بالا کشیده گردیده‌است.
سکه‌ها:

وجود سکه در جیب جامه میتواند دستگاه لباسشویی شما‌را ارعاب نماید.
همگی جامه‌ها را پیش از ریختن آن ها در دستگاه محاسبه نمایید.
آب سرد:

گرچه شستشو جامه با آب سرد در لباسشویی موجب صرفه‌جویی در انرژی و کاهش چروک‌خوردگی و محو کردن فیبر طبیعی خرقه‌ها می‌گردد ولی در دراز دوران سبب زخم به دستگاه میشود.
قطعا بخوانید: شستشو جامه با آب سرد در لباسشویی
خرقه‌های تر:

شستن جامه‌های مرطوب در ماشین منجر به وجود وارد شدن بوی‌های نا مطلوب می شود.
بارگیری شستشو مجموع‌گردیده را با گاز ایفا دهید. وقتی‌که به هر دلیلی، شما نمی‌توانید فورا خرقه را کم آب‌فرمائید، آن را در یک سبد جامه پلاستیکی در یک حوزه‌ تهویه قرار دهید تا خطر رایحه دریافت کردن آن کاهش یابد.
در صورتی‌که حتی نمی‌توانید این فعالیت را اعمال دهید، درب ماشین لباسشویی را بازکنید.
چه مواقعی را نمیتوان در ماشین لباسشویی شست؟
مورد ها ممنوعه در لباسشویی به شرح پایین میباشد:

بالش‌هایی که از کالا فوم می باشند همینطور کرک و مو حیوان‌ها نیز قادر است تهدیدکننده باشد برای سالم ماشین لباسشویی و سبب زخم به دستگاه خواهد شد.
هر وسیله‌ای که دربردارنده مواد حریق در حریق گیرنده میباشد از ورود به دستگاه دوری کنید. وسایل که بسیار گران قدر می باشند را ماشین لباسشویی قرار ندهید چون سبب جراحت به آن می گردد.
خطرها ساخت کپک در ماشین‌های لباسشویی
آی.پی یاری در نوشته ی علمی مطرح ترین غلط در به کار گیری از ماشین لباسشویی به مخاطرات تولید کپک در لباسشویی می‌پردازد :

زمانی‌که محیطی مرطوب میباشد میتواند محل قابل قبولی برای تولید کپک باشد از دلایل تماس با کپک می‌قدرت به خس‌خس سینه و همینطور خارش دیده اشاره نمود براین اساس مایحتاج میباشد برای اینکه از پرورش کپک در دستگاه خویش دوری نمائید :

 

مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد,...
ما را در سایت مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی دنبال می کنید

نویسنده : hamed بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 14 اسفند 1399 ساعت: 17:01

مهم ترین ویژگی های ماشین لباسشویی

نصب لباسشویی چند استاندارد داراست و   نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد  ما یحتاج میباشد بدانید که هنگامی لباسشویی را نصب می کنید بایستی یک فضایی در پشت آن خالی باشد. یا این که در‌صورتی‌که گزینش شما لباسشویی درب از بالا میباشد، بالای لباسشویی به اندازه گشودن درب لباسشویی خالی باشد یا این که در صورتی تعیین شما خرید لباسشویی درب از جلو میباشد می بایست در لحاظ داشته باشید که هنگام نصب در صورتی لباسشویی در کنار دیوار باشد و درب آن به سمت دیوار گشوده خواهد شد ؛ هنگام درون کردن یا این که بیرون کردن خرقه به نقص‌ بر میخورید.


پیش از خرید لباسشویی به جایگاهی که قرار میباشد نصب خواهد شد تصور کنید. یک خلأ بدور از اسباب گرمایشی جهت نصب لباسشویی در حیث بگیرید.


راهنمای تعیین یک ماشین لباسشویی مطلوب
راهنمای گزینش یک ماشین لباسشویی مطلوب ممکن میباشد در صدر معمولی به لحاظ رسد. در حالیکه در واقع فاکتورهای متعددی وجود دارا‌هستند که بایستی در لحاظ گرفته شوند. مسائلی وجود دارا‌هستند که احتمالا تا به حالا به فکرتان نرسیده میباشد. برای مثال مخارج روان دستگاه. به عبارت دیگر ، به صرفه خیس میباشد که در صدر پول بیشتری بپردازید تا در آینده مخارج روان کمتری داشته باشید.


در‌پی ما شمارا با تک تک مواقعی که برای تعیین ماشین لباسشویی بایستی در لحاظ بگیرید و همگی خصوصیات کلیدی آن‌ها آشنا می‌کنیم. تا بسته به دارایی ای که برای خرید در لحاظ گرفته اید، شایسته ترین مال را برای خویش برگزینید.


قطعا بخوانید: نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود
هنگام خرید یک ماشین لباسشویی می بایست به چه ویژگی ها فنی و کاربردی دقت کرد؟
در شرایطی‌که در‌پی خرید یک لباسشویی خوب و مطلوب با ذوق وسلیقه خویش می‌باشید؛ ما یحتاج میباشد بدانید که هنگام خرید یک ماشین لباسشویی می بایست به چه ویژگی ها فنی و کاربردی دقت کرد. به دنبال به تحلیل این نکات می‌پردازیم:


به واحد سنجش مصرف لباسشویی هنگام خرید توجه کنید.
به وسعت دیگ هنگام خرید لباسشویی اعتنا کنید.
به ترازو سرعت چرخش دیگ در لباسشویی در طول خرید اعتنا کنید.
به مشخصات و تکنولوژی به عمل رفته در لباسشویی هنگام خرید اعتنا فرمایید.
به نرم‌افزار های شستشو در لباسشویی حین خرید اعتنا نمائید.
به شل بودن در طول استعمال هنگام خید اعتنا فرمائید.
مسلما بخوانید: نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو
هنگام خرید لباسشویی به مصرف انرژی و آب توجه فرمایید
مصرف انرژی و آب فاکتورهایی می باشند که معین می نمایند ماشین لباسشویی شما در 1‌سال چقدر هزینه داراست. برای برخی مشتریان ، مخارج سرازیر از اهمیت اکثری برخوردار‌است. بدین خیال و خاطر که دستگاهی با مخارج زیر خیس در دراز بازه بسیار مقرون به صرفه خیس میباشد حتی در شرایطی‌که آن را با بها بالاتری خریده باشید.


سیستم برچسب انرژی EU دستگاه هایی با سکو A+++ تا A را در دسته دستگاه های با مصرف انرژی باصرفه قرار میدهد.
هر جايگاه ، معیار بازده متفاوتی داراست. در فیض دستگاهی که برچسب مصرف انرژی اش A+++ میباشد، از A یه خرده راندمانش فراتر میباشد.
تفاوت ناچیزی در مصرف انرژی دستگاه هایی که برچسب انرژی مشابهی دارا‌هستند وجود داراست که در طی 1‌سال قابل دیده پوشی ست.

 

مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد,...
ما را در سایت مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی دنبال می کنید

نویسنده : hamed بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 22:12

راهنمای خرید لباسشویی و نکات لازم برای خرید ماشین لباسشویی مناسب

راهنمای خرید لباسشویی و نکات لازم برای خرید ماشین لباسشویی مناسب


نکاتی راجع به خرید ماشین لباسشویی

داشتن اطلاعاتی در رابطه خرید لباسشویی فضای متعددی از یاد شمارا اشغال نمی نماید ولی  نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد  همین داده ها معدود می‌تواند از ضرر و زیان مالی بابت خرید ماشین لباسشویی نامناسب پرهیز نماید. قسمت عمده ای از نکاتی که می بایست فرصت خرید لباسشویی به آنان توجه نمائید نکاتی میباشند که با یکسری سال به کارگیری از لباسشویی ناخودآگاه به آنان پی می‌برید.
امروزه ماشین لباسشویی یکی ضروری ترین و پر کاربرد ترین وسایل خانه میباشد. بهتر میباشد پیش از خرید لباسشویی به پارامترهای اساسی این دستگاه دقت فرمائید.

 

اشکال ماشین لباسشویی:

سه نوع گوناگون برای گزینش و خرید لباسشویی وجود داراست:

1. ماشین لباسشویی های درب از بالا بی آلایش (پرتابل)

2. ماشین لباسشویی درب از بالا به یار کم آب کن (دوقلو)

3. ماشین لباسشویی درب از جلو خود کار که هریک معایب و مزایای خویش را دارا‌هستند.

 

1. ماشین لباسشویی درب از بالا ساده:

راهنمای خرید ماشین لباسشویی,ماشین لباسشویی,خرید لباسشویی

در هنگام خرید لباسشویی به ترازو مصرفی آب دقت نمایید

 

در‌این سبک ها مخزن آب را مالامال می نمایند و جنبش چرخشی همزن فعالیت شستشو را اعمال می دهد. از مزایای این سبک ها بها کمتر نسبت به سبک های خود کار است و کاربرد ریلکس و سهل، سبکی آن، کوچکی و معدود جا گیری در سبک های مینی واش از سایر مزایای آن هست.

 

از معایب این سبک این میباشد که تحت عنوان دستگاهی یک‌سری کاره کاربرد ندارد( یعنی تنها قابلیت و امکان شستشو دارااست)، گنجایش شستشوی 3 تا 7 کیلوگرم خرقه را دارا‌هستند، مصرف آب در سبک های لباسشویی درب از بالا زیاد میباشد، نسبتا لبریز و همهمه عمل می نمایند و گنجایش آن ها قادر است نا متعادل باشد.

 

مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد,...
ما را در سایت مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی دنبال می کنید

نویسنده : hamed بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 0:36